Cumu verificà a prestazione di sigillatura di tappi di bottiglia di plastica

A prestazione di sigillatura di a tappa di a buttiglia hè una di e misure di l'adattabilità trà u tappu è u corpu di a buttiglia.A prestazione di sigillatura di u tappu di buttiglia influenza direttamente a qualità è u tempu di almacenamento di a bevanda.Solu una bona prestazione di sigillatura pò assicurà l'integrità.è e proprietà di barriera di tuttu l'imballu.Spécialement pour les boissons gazeuses, puisque la boisson elle-même contient du dioxyde de carbone, lorsqu'elle est agitée et écrasée, le dioxyde de carbone s'échappe de la boisson et la pression de l'air dans la bouteille augmente.Se a prestazione di sigillatura di a tappa di a buttiglia hè scarsa, hè assai faciule per a bevanda chì si sbocca è u tappu di a buttiglia pruvucarà prublemi di qualità cum'è l'imputazione.

Quandu si tratta di serve bevande o liquidi, secondu u so scopu, ponu esse divisi in tappi di buttiglia di bevande gassate è tappi di buttiglia.In generale, a poliolefina hè a materia prima principale è hè trattata da stampatura à iniezione, pressing in caldu, etc. Questu hè, duverebbe esse convenientu per i cunsumatori per apre, è hè necessariu per evità i prublemi di fuga causati da una scarsa prestazione di sigillatura.Cumu cuntrullà bè a prestazione di sigillatura di i tappi di buttiglia hè a chjave per a prova in linea o offline di unità di produzzione.

Quandu a prova, l'impermeabilità hà i so standard prufessiunali in u mo paese.U standard naziunale GB / T17861999 specificamente stipula i prublemi di rilevazione di tappi di buttiglia, cum'è torque di apertura di tappi, stabilità termica, resistenza à caduta, perdite è SE, etc. A valutazione di u rendiment di sigillatura, apertura di tappi di bottiglia è torque strettu hè un modu efficace per risolve. a prestazione di sigillatura di tappi di plastica antifurtu.Sicondu l'usu di u tappu di buttiglia, ci sò diverse regulazioni per a misurazione di u tappu di gas è u tappu di gas.

Security Cap-S2020

Esclude a tappa di l'aria è tagliate l'anellu antifurtu nantu à u tappu di buttiglia di plastica, chì hè utilizatu per sigillare.U torque nominale ùn hè micca menu di 1,2 nanometri.U tester adopta una prova di fuga cù una pressione di 200 kPa.Stà sottu à l'acqua.pressione per 1 minutu per osservà s'ellu ci hè una fuga d'aria o trippa;U tappu hè pressurizatu à 690 kPa, mantene a prissioni sottu à l'acqua per 1 minutu è osservate per fughe d'aria, dopu cresce a pressione à 120,7 kPa è mantene a pressione per 1 minutu.minuti è verificate se u tappu hè chjusu.

A sigillatura di tappi di bottiglia di plastica hè una preoccupazione maiò per i pruduttori è i processatori alimentari.Se u sigillu ùn si segella strettu, u capu ùn funziona micca, chì hè particularmente impurtante.


Tempu di post: 20-oct-2023