M3 CAP MOLD EXPERIENCE

Avemu accumulatu u nivellu più avanzatu è altu di a fabricazione di stampi di cappelli caldi in Chin.

 

I dati di i prudutti di a superficia curva sò letti da CMM per assicurà l'accuratezza di e dati è l'accuratezza di i prudutti di muffa.

 
L'acqua circulante hè aghjuntu à a parti core di a furmazione di filu, perchè u filu ùn hè micca faciule da deformà dopu a furmazione.

 
U filu di filu hè furmatu da grinding, è u filu furmatu hè bellu è durable, è u culore hè luminoso.Cum'è se a parte di filu hè pulita da u specchiu, u glossiness di u pruduttu furmatu hè u listessu.

 

I cavità di u muffa è i core è altre parti impurtanti sò trasfurmati in parti indipendenti.Dopu à u prucessu di cavità hè cumpleta, l 'embriione Die hè inseritu.Ùn hè micca solu cunvene per riparà u muffa, ma ancu pò riparà u muffa quandu si stalla ancu nantu à a macchina, i prudutti fabbricati da u moldu ùn saranu micca interrotti.A cuntinuità di a pruduzzione furnisce e cundizioni favurevuli per fà un usu pienu di u moldu per cumpletà l'ordine

 
Utilizendu l'equipaggiu di macinazione internu è esternu prufessiunale per processà u core frontale è u core posteriore di u moldu, cuntrolla strettamente a qualità in u prucessu di trasfurmazioni, calibrate ripetutamente a tavola, è l'errore di precisione ùn hè micca più di 0,02 mm.

 
U filu internu di u tappu di buttiglia di plastica hè statu furmatu da a furmazione di denti profondi è u portu di iniezione hè statu trattatu in un tappu di buttiglia.

 
L'arrangiamentu raghjone di l'acqua circulante per u filu di tappu grossu di u corpu è u muffa di tappi di filu d'alta qualità pò riduce u tempu di u ciculu di produzzione, migliurà l'efficienza di a produzzione è rende u filu di vite micca faciule da deformà.

 

A piastra di ughjettu di u moldu hè aghjuntu cù un capu di supportu in modu chì a fustella ùn si deformerà dopu a collisione in operazione à longu andà.

 
A selezzione di materiali di cuntenituri trasparenti è brillanti deve esse assuciata cù a selezzione di materiali di muffa.A cuntrazione di u cuntinuu finitu è ​​l'adattamentu durante l'assemblea deve esse maestrata, è l'esperienza è i suggerimenti prima di a fabricazione di stampi deve esse datu.

 
U core di u muffa hè surriscaldatu, è a vita di a matrice hè altu quant'è milioni di volte, chì ponu efficacemente riduce u costu di u produttu.

 
Prestemu una grande attenzione à l'applicazione di u sistema di circulazione di l'acqua di rinfrescante in a fabricazione di muffa, chì pò cuntrullà in modu efficace u ciculu di mudificazione, migliurà l'efficienza di a produzzione è riduce u costu.


Tempu di Postu: Dec-17-2020