L'impattu di l'indice di fusione di plastica nantu à i tappi di buttiglia

L'indice di fusione hè unu di l'indicatori chjave per misurà e proprietà di plastica.Per i tappi di bottiglia di plastica cù esigenze di stabilità estremamente elevate, l'indice di fusione di e materie prime hè particularmente impurtante.A stabilità quì include micca solu l'stabilità di u rendiment di u caprettu, ma ancu a pruduzzione è u modellu di u capu.In quantu à a stabilità di u prucessu, Mingsanfeng Cap Mold Co., Ltd. hà da elaborà quì sottu l'impattu di l'indice di fusione nantu à i tappi di buttiglia.

 

1. Effettu di l'indice di fusione nantu à a forza di u tappu di buttiglia

U più altu hè l'indice di fusione, u più faciule hè per u plasticu per u flussu, è più bassa a forza di u plasticu stessu.Ognunu deve capisce chì a forza di una fusione chì hè difficiuli di flussu hè di solitu più altu, è a forza di una fusione chì hè faciule di flussu hè più bassu, cusì u fusione Significa chì a forza di tappi di buttiglia fatti di polietilene di bassa densità serà. cresce.

 

2. Effettu di l'indice di fusione nantu à a stabilità dimensionale di i tappi di buttiglia

Quantu più altu hè l'indice di fusione, più faciule serà a deformazione di a tappa di a buttiglia.Più bassu hè l'indice di fusione, più alta sarà a stabilità dimensionale di a tappa di buttiglia fatta di polietilene d'alta densità.

 

3. Effettu di l'indice di fusione nantu à a deformazione di u tappu di buttiglia

Quantu più altu hè l'indice di fusione, più dolce hè u tappu di buttiglia, è u tappu di buttiglia hè relativamente più faciule da deforma.Dopu à u trasportu longu, a proporzione di deformazione di tappi di buttiglia serà più altu.I tappi di buttiglia deformati sò faciuli da appiccicà nantu à a linea di riempimentu, è si funnu Significa chì u tappu di buttiglia fatta di polietilene di bassa densità hà menu effettu di deformazione.

 Security Cap-S2020

4. Effettu di l'indice di fusione nantu à a precisione di l'adattamentu di u moldu

Quantu più altu hè l'indice di fusione di polietilene d'alta densità, u più faciule hè chì u flash apparisce nantu à a superficia di separazione è e parti in muvimentu di u moldu.Perchè a fluidità di a fusione hè bona, l'usura è u lampu seranu più evidenti soprattuttu quandu u moldu hè in esecuzione per un bellu pezzu.À u cuntrariu, l'indice di melt hè bassu.A probabilità di flash chì appare in polietilene d'alta densità serà più bassu.

 

5. Effettu di l'indice di fusione nantu à u prucessu di mudificazione

Per u polietilene d'alta densità cù un altu indice di fusione, perchè hà una fluidità relativamente bona è hè faciule d'estrusione, u tappu di buttiglia ùn hè micca propensu à a mancanza di cola, è a temperatura di a vite / pressione di furmazione / pressione d'iniezione pò esse relativamente bassu;per l'attrezzatura di furmazione di compressione, l'indice di fusione hè bassu. U polietilene d'alta densità aumenta relativamente a pressione di u muffa è a chjusa di u muffa, è hà ancu bisognu di aumentà a temperatura di riscaldamentu di u viti in cunseguenza.


Tempu di Postu: 23-Nov-2023