Cumu sò fatti i tappi di bottiglia di plastica?

U picculu circulu mobile sottu à u tappu di buttiglia hè chjamatu anellu anti-furtu.Pò esse cunnessu à u tappu di buttiglia per via di u prucessu di moldura di un pezzu.Ci sò dui prucessi principali di moldura in una sola pezza per fà tappi di buttiglia.U prucessu di pruduzzione di tappi di buttiglia di stampaggio di compressione è u prucessu di produzzione di tappi di bottiglia di iniezione.Chì Yigui piglia tutti à capisce u prucessu di fabricazione di tappi di plastica!

 

Per i tappi di bottiglia di stampaggio iniezione, i materiali misti sò prima messi in a macchina di stampaggio a iniezione.I materiali sò riscaldati à circa 230 gradi Celsius in a macchina per diventà un statu semi-plasticizatu.Dopu sò injected in a cavità di u moldu per pressione è rinfriscati à a forma.

 

U rinfrescante di u tappu di buttiglia accurta a rotazione in senso antiorario di u muffa, è u tappu di buttiglia hè spintu fora sottu l'azzione di a piastra di spinta, in modu chì u tappu di buttiglia casca automaticamente.L'usu di a rotazione di u filu per demould pò assicurà a furmazione cumpleta di tuttu u filu, chì pò evità efficacemente a deformazione è i graffi di u tappu di buttiglia.Dopu avè tagliatu l'anellu antifurtu è installatu un anellu di sigillatura in u tappu di buttiglia, un tappu di buttiglia cumpletu hè pruduttu.

Tappi di buttiglia di stampatura di cumpressione hè di mette i materiali misti in una macchina di stampatura di compressione, riscalda i materiali à circa 170 gradi Celsius in a macchina per diventà un statu semi-plastificatu, è estrude i materiali quantitativamente in u moldu.

 

I muduli superiori è inferiori sò chjusi è pressati in a forma di un capu di buttiglia in u moldu.U tappu di buttiglia stampata in compressione resta in u moldu superiore.U muffa più bassa si allunta.U tappu passa per u discu rotativu è hè sguassatu da u moldu in una direzzione antiurariu secondu u filu internu.Pigliate.Dopu chì a tappa di a buttiglia hè stampata in compressione, hè rotata nantu à a macchina, è una lama fissa hè aduprata per taglià un anellu anti-furtu à 3 mm di distanza da u bordu di u tappu di a buttiglia, chì hè custituitu da parechji punti chì culliganu u tappu di buttiglia.Infine, a guarnizione di sigillatura è u testu stampatu sò stallati, è dopu disinfettati è puliti.Un novu tappu di buttiglia hè cumpletu.

I principali diffirenzii trà i dui:

1. U muffa d'iniezione hè grande in grandezza è hè prublema per rimpiazzà una sola cavità di muffa;ogni cavità di u muffa in u muffa di compressione hè relativamente indipendente è pò esse rimpiazzata individualmente;

 Security Cap-S2082

2. I tappi di buttiglia stampati in cumpressione ùn anu micca traccia di l'apertura di materiale, risultatu in un aspettu più bellu è un effettu di stampa megliu;

 

3. L'injection molding riempie tutte e cavità di u moldu in una volta, è l'impurtanza di compressione extrude un materiale di tappu di buttiglia à tempu.A pressione d'estrusione di a furmazione di cumpressione hè assai chjuca, mentre chì a forma di iniezione necessita una pressione relativamente alta;

 

4. I tappi di buttiglia in iniezione anu bisognu di riscalda u materiale à un statu di flussu fusu, cù una temperatura di circa 220 gradi;Tappi di buttiglia di stampatura di compressione solu bisognu à esse riscaldatu à circa 170 gradi, è u cunsumu d'energia di i tappi di buttiglia di stampaggio d'iniezione hè più altu ch'è di tappi di buttiglia di stampaggio di compressione;

 

5. A temperatura di trasfurmazioni di a furmazione di compressione hè bassa, u shrinkage hè chjuca, è a dimensione di a tappa di a buttiglia hè più precisa.


Tempu di post: 30-novembre-2023